Realizacja zamówień
1. Sklep internetowy czynny jest przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez co umożliwia Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami technicznymi.
2. Możliwości składania zamówień poza stroną internetową:
- Osobiście w siedzibie firmy w godzinach otwarcia od 8:00 - 16:00.
- Telefonicznie pod numerami : 782-378-474 lub 667-060-198.
- Mailowo : biuro@toren.com.pl lub elewacja@toren.com.pl
3. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.
4. Proces składania zamówienia przez klienta na stronie internetowej następuje w sposób:
- wybór towarów na stronie, następnie dodanie ich do koszyka
- podanie danych osobowych
- wybór dowodu zakupy (paragon, faktura VAT)
- wybór sposobu dostawy,
- możliwość wpisania dodatkowych uwag dotyczących zamówienia.
- zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”
- wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta
- zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia.
Potwierdzenie wysłane będzie e-mailem.
5. Klient zobowiązuje się do podania prawidłowych danych.
6. Potwierdzenie zamówienia przesyłane do Klienta zawiera:
- dane Sklepu, w tym dokładny adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu i adres e-mail.
- opis produktu ( np. ilość, kod produktu, nazwę produktu)
- wyodrębnioną cenę za poszczególny produkt, koszt dostawy, łączną kwotę zamówienia.
- informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni
- informacja o prawie do rękojmi
- w załączniku przesyłany jest wzór odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni