Realizacja zamówień

1. Sklep internetowy czynny jest przez 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, przez co umożliwia Klientowi złożenie zamówienia o każdej porze, poza przerwami technicznymi.

2. Możliwości składania zamówień poza stroną internetową:

  • Osobiście w siedzibie firmy w godzinach otwarcia od 8:00 - 16:00.
  • Telefonicznie pod numerami : 782-378-474 lub 667-060-198.
  • Mailowo : biuro@toren.com.pl lub elewacja@toren.com.pl

3. Klientami w przypadku osób fizycznych mogą być tylko osoby posiadające pełną zdolność do czynności prawnych.

4. Proces składania zamówienia przez klienta na stronie internetowej następuje w sposób:

  • wybór towarów na stronie, następnie dodanie ich do koszyka
  • podanie danych osobowych
  • wybór dowodu zakupy (paragon, faktura VAT)
  • wybór sposobu dostawy,
  • możliwość wpisania dodatkowych uwag dotyczących zamówienia. 
  • zatwierdzenie zamówienia przez przycisk „zamówienie z obowiązkiem zapłaty”
  • wysłanie potwierdzenia zamówienia na adres e-mail Klienta
  • zamówienie złożone w formie elektronicznej będzie potwierdzone nie później niż w ciągu dwóch dni roboczych (z wyłączeniem świąt) od otrzymania zamówienia.

Potwierdzenie wysłane będzie e-mailem.

5. Klient zobowiązuje się do podania prawidłowych danych.

6. Potwierdzenie zamówienia przesyłane do Klienta zawiera:

  • dane Sklepu, w tym dokładny adres korespondencyjny, adres e-mail oraz nr telefonu i adres e-mail.
  • opis produktu ( np. ilość, kod produktu, nazwę produktu)
  • wyodrębnioną cenę za poszczególny produkt, koszt dostawy, łączną kwotę zamówienia. 
  • informację o prawie odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni
  • informacja o prawie do rękojmi
  • w załączniku przesyłany jest wzór odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni